Inne miejsca

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Biję się z myślami


....ale krótko.
Jaś lubi kolory, przytula się do moich wszystkich prac i oświadcza: "Podoba mi się."
Więc postanowiłam coś dla niego uszyć.
Będzie mała poduszka.
Bardzo kolorowa.
Trzy wersje układu poniżej. 

pierwszy wariant

drugi wariant

trzeci wariant - uporządkowany
Chyba podjęłam już decyzję. Marzy mi się jeden materiał na wykończenie. Muszę zajrzeć do ulubionych sklepów :D

Ta poducha to wprawka do większej, bardzo kolorowej narzutki dla dziecka.

10 komentarzy:

  1. Podjęłaś decyzję, ale chyba mogę powiedzieć, który mnie się podoba? Wybrałabym pierwsze, ale zmieniłabym ustawienie dolnego lewego rogu. Lubie symetrię ;) (cokolwiek znaczy w tym przypadku)

    OdpowiedzUsuń
  2. to się chłopięcie wreszcie doczeka. Aniu, będzie piękna, szalona poducha.Czy wybrałaś wariant pierwszy?
    Pozdrowienia dla kolorowej czeredki

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybrałabym pierwszy :-) Ładny zestaw poducha będzie super. A kołderki nie mogę się już doczekać. Zapowiada się fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wariant pierwszy, ale faktycznie - tak jak pisze Susan - zmień ustawienie dolnego lewego kwadratu.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wolałabym trzeci, ale ja nie do końca kumam o co chodzi w tych ustawieniach ;)
    Będzie pięknie i kolorowo...Jaś będzie zachwycony, że mama zrobiła coś specjalnie dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wyszła ze mnie typowa baba! Strony mi się popipkały! Pisząc lewy dolny, miałam na myśli prawy dolny... ;) ;) ;) AAAAAA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się najbardziej podoba wariant drugi :) Ciekawe który ty wybrałaś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dzięki za rady i .... wszystko poszło do zmiany bo trzeba było doszyć jeszcze 7 kwadratów :D
    Doszyte - teraz oby zszyć do koopy.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się podobają super kolorki użyte na te trójkąty. I nie mogę doczekać się całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)